Kategoria SEO i reklama
Optymalizacja zdjęć pod kątem SEO
Pozostajemy w tematyce SEO. O czym wspomnę tym razem? Otóż będzie o tym, co zrobić ze zdjęciami by były one lubiane przez Google i inne wyszukiwarki. Wiemy już, że zdjęcia powinny mieć odpowiednią wielkość i wagę – pisałam o tym…
Analizowania odbiorców w kontekście SEO
Budując SEO na stronie internetowej wiele osób zwraca uwagę jedynie na liczby linków zwrotnych, pozycje w rankingu słów kluczowych, ruch na stronie itp. Prawda jest jednak taka, że należy przede wszystkim przeanalizować i zrozumieć odbiorców strony, a następnie wokół tego…
Perfekcyjnie zoptymalizowana treść – 12 niezbędnych elementów
Optymalizacja treści pod kątem SEO jest jednym z istotniejszych działań podczas prowadzenia strony internetowej. Podstawą podczas optymalizowania strony jest zrozumienie. Wbrew pozorom, optymalizacja treści nie jest to trudną czynnością, jednak trzeba mieć świadomość, jak postępować zgodnie z zasadami, które aktualnie…
O co chodzi z tym całym SEO?
Każdy na pewnym etapie przygody z blogiem / stroną www spotyka się z tajemniczo brzmiącym skrótem SEO, które w rozwinięciu brzmi Search Engine Optimization, czyli tłumacząc na “nasze” optymalizację pod wyszukiwarki. Czego optymalizację? Ano oczywiście bloga, strony www, sklepu internetowego,…